Vítejte na mém osobním blogu

BY
0 COMMENTS
Zdravím Vás čtenáři !

Je sice velice zajímavé, jestli jste zabrouzdali až sem na můj blog, každopádně si toho velice cením a budu velmi rád pokud se zde i do budoucna vrátíte. 
Momentálně na blogu pracuji, abych zde navodil co nejpříjemnější atmosféru a hned, jak to dám dohromady, tak začnu blog plnit mými příspěvky.


Budu se snažit psát zejména z osobního života - postřehy, rady a zkušenosti z mého okolí. Možná se Vás budu snažit i určitým způsobem coachovat. Prostě rád bych se s Vámi podělil o to, jak začít svět kolem nás vnímat trochu jinak a jak k němu přistupovat.
Pokud bude zájem, možná si zde i občas něco uvaříme pro naše mlsné jazýčky :)

Zatím se s Vámi loučím a ve velmi brzké době na shledanou.

0 komentářů:

Okomentovat


O tento blog píše... Unknown

Je mi 25. let, vystudoval jsem vysokou školu turistického ruchu v Austrálii a nyní pracuji jako recepční ve 4* hotelu. momentálně ve svém volném čase studuji politoligii. Zajímám se o alternativní pohledy na svět a o vlastní vývoj a postoj ve společnosti. Trochu strohé ? No dobrá.. V životě jsem si toho prošel dost a do nedávna pátral co by mě dělalo šťastným a u čeho bych vydržel. Přes veškeré sporty a jiné společenské aktivity jsem toužil po jednom - být tvůrčím.. Kreslit neumím, zpívat neumím a na ruční práce jsem tak trochu levý :) Psaní tedy pro mě byla jasná volba. Už od útlého mládí na základní škole jsem zabíjel čas kreslením vskutku velmi jednoduchých komiksů. Mým snem se poté stala tvorba her ve vývojářském studiu, kde bych mohl realizovat svou fantazii a sny. Jelikož mi mé známky nedovolili se dál vzdělávat po technickém směru, tak jsem dnes pouhým pisálkem blogu :) Doufám, že se Vám bude má tvorba líbit a budete se sem s radostí vracet.


About Me