Dopřejte svým uším, odvděčí se vám !

IN

Views:
BY
0 COMMENTS
Velkou část dne trávíme poslechem, ale jen velmi málo víme o to, jak se o uši dobře starat.
Pojďme se nyní podívat na pár perfektních rad.

Přestaňte používat nebezpečné ušní vatičky na špejlích !


Ušní maz chrání naše uši před prachem a infekcemi - určité množství není vůbec na škodu.

Při používání špejličkových vatiček si totiž ušní maz zasouváme hlouběji a hlouběji do zvukovodu a k bubínku. V nejhorším případě by mohlo dojít k poškození zevního zvukovodu a nebo k prasknutí křehkého bubínku.
Nezbavujte ucho ušního mazu za každou cenu. Čím více se budete snažit uši vyčistit od mazu, tím více bude mít ucho tendenci si ho vyrobit a dostanete se tak do začarovaného kruhu. Zní to trochu směšně, ale vězte že uši si po chvíli zvyknou a budou automaticky produkovat méně mazu a vy je nebudete muset tak často mýt.

Pokud se vám do uší dostane voda, tak ji v žádném případě neodstrňujte ušní vatičkou. Místo toho buď poskakujte na jedné noze se snahou vodu z ucha odstranit pohybem hlavy. Další možností potom může být studený fén a nebo pár kapek lihu.



Pro odstranění ušního mazu z viditelných míst ( před ušním kanálkem ) používejte vlhký tampónek, který se nedostane do ušního kanálku.
K vyplachování zvukovodu používejte minerální oleje. I když dětský olejíček s minerály nemusí být špatný, je často velmi silně parfémován a to není dobré. Setkal jsem se už i s produkty, které jsou přímo určeny k čistění uší od přebytečného mazu, ale zase se jedná o dražší metodu, protože nám to velmi dobře nahradí právě minerální oleje. Abychom předešli podráždění uší, nedoporučuji tyto praktiky provádět více dní za sebou. Jednou a na dlouho chvíli dost ! :)

Pokud budete mít pocit, že je vaše ucho blokováno velkým množství mazu, tak vemte tampón a namočte ho v minerálním oleji. Tento tampón vložte do zvukovodu, lehněte si na stranu tak, aby tampon směřoval k obloze -> 10-20 minutovou proceduru opakujte zhruba 2x do týdne. Pokud problém přetrvává, vyhledejte specializovaného lékaře.

Pamatujte si :
  •  Poškozené a podrážděné uši produkují více maziva
  •  Neposlouchejte hudbu příliš nahlas
  •  Do ušních otvorů je vstup zakázán - ničím tam nezasahujte :)

Vaše uši Vám poděkují !





0 komentářů:

Okomentovat


O tento blog píše... Unknown

Je mi 25. let, vystudoval jsem vysokou školu turistického ruchu v Austrálii a nyní pracuji jako recepční ve 4* hotelu. momentálně ve svém volném čase studuji politoligii. Zajímám se o alternativní pohledy na svět a o vlastní vývoj a postoj ve společnosti. Trochu strohé ? No dobrá.. V životě jsem si toho prošel dost a do nedávna pátral co by mě dělalo šťastným a u čeho bych vydržel. Přes veškeré sporty a jiné společenské aktivity jsem toužil po jednom - být tvůrčím.. Kreslit neumím, zpívat neumím a na ruční práce jsem tak trochu levý :) Psaní tedy pro mě byla jasná volba. Už od útlého mládí na základní škole jsem zabíjel čas kreslením vskutku velmi jednoduchých komiksů. Mým snem se poté stala tvorba her ve vývojářském studiu, kde bych mohl realizovat svou fantazii a sny. Jelikož mi mé známky nedovolili se dál vzdělávat po technickém směru, tak jsem dnes pouhým pisálkem blogu :) Doufám, že se Vám bude má tvorba líbit a budete se sem s radostí vracet.


About Me